
Robot pentru procesarea Extraselor de cont (Plăţi şi încasări), şi introducerea organizată şi sistematică a informaţiilor în sistemele informatice de gestiune (ERP, contabilitate, etc.)
Beneficiu: introducerea rapidă şi exactă a încasărilor şi plăţilor în gestiune – contabilitate, posibilitate de trimite notificări interne (agenţi de vânzări, persoane de contact), sau pentru clienţi (notificări de mulţumire plată înregistrată).
Funcţionalităţi:
Procesare de Extrase de cont (CSV) de la maxim 4 bănci
Procesare încasări, marcare facturi încasate
Procesare a 5 tipuri de tranzacţii de tip plăţi, de exemplu:
Materii prime, materiale / marfă
Comisioane şi costuri bancare
Salarii şi contribuţii
Schimburi valutare
Viramente interne
Trimitere notificări interne sau externe privind plăţile / încasările marcate
Raport detaliat privind poziţiile procesate / neprocesate din extrasele de cont
Cost personalizare şi implementare proces automatizat:
9.000 Euro + TVA (pentru 4 bănci comerciale, pentru mai puţine bănci - ofertă personalizată)
Licenţe robot necesare:
Robot propriu (attended): 133 Euro / lună


